Karty

štvrtok 28. novembra 2013

Nová farba na vlasy

     Prednedávnom som sa spolu s pár ďalšími blogerkami zúčastnila Schwartzkopf blogerského stretnutia. Bol to deň plný zaujímavostí - prednášok na vlasové témy, rád a tipov ako blogovať, chutného jedla a predstavenia novej farby na vlasy Schwartzkopf Color Mask.


     Táto farba je dostupná v 18tich odtieňoch ( zoznam nájdete tu) a ja som si vybrala stredne hnedú. Hnedá je aj pôvodná farba mojich vlasov, farebním ju len o odtieň-dva stmavujem najmä kvôli vyblednutým končekom. Prvá vec, ktorá ma na tejto farbe veľmi príjemne prekvapila bol kelímok s vyvíjacou emulziou. Nemusela som teda tak ako je zvykom pri iných farbách hľadať kelímky od jogurtov a iné podobné veci.
     Pozitívny dojem na mne zanechali aj pribalené rukavice. Sú totiž vyrobené z kvalitnejšieho a pevnejšieho materiálu a nemajú extrémne nadmernú veľkosť.

     Ako prebieha samotné farbenie? Vyberiete z kelímka s vyvíjacou emulziou akúsi zátku, vytlačíte do nej farbu, zavriete a poriadne zahrkáte, nie je potrebné ju ručne miešať. Pôvodná príjemná kondicionérová vôňa vyvíjacej emulzie sa premení sa pomerne silnú, už nie tak veľmi príjemnú. Farba má konzistenciu vlasovej masky a teda sa dobre nanáša aj v prípade, že ju namiesto nanášania kefkou, len "nababrete" rukavicami. Doba pôsobenia je 30 minút. Osobne som nezaznamenala žiadne nepríjemné pálenie, čo však môže byť individálne.

    Ako to dopadlo? Farba vlasov ostala intenzívna a tmavšia ako som čakala, ja by som ju nazvala tmavou hnedou a nie stredne hnedou. Avšak tmavší výsledok mi neprekáža. Po dvoch týždňoch takmer každodenného umývania vlasov sa jej intenzita zmiernila len veľmi málo. Časom sa však k nej pridal akýsi medený odlesk, ktorý tam pôvodne nebol. (Pravdepodobne následok predchádzajúcich farbení)

A čo vy? Farbíte si vlasy? Akou farbou? Skúšali ste už túto značku? Podeľte sa o svoje skúsenosti v komentároch. 

5 komentárov:

  1. No nebyly by špatné fotky, krabičku si můžu prohlédnout i v obchodě.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taktéž jsem psala recenzi, mám i fotky. :)

    http://thechangeofmissy.blogspot.cz/2013/12/testujeme-color-mask-permanent.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mohu jen klasiku od Palette, nic jiné mi na hlavě nedrží...

    Stylová Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Farbím si vlasy jedine touto farbou a som nesmierne spokojná :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som ju pouzila zatial len raz, tusim na mamine, ale neboli sme nespokojne(o;

    gomistories

    OdpovedaťOdstrániť