Karty

pondelok 16. decembra 2013

Čistiaci gél na tvár od Biodermy

     Neviem ako vy, ale mne mňa je čistiaci gél číslo jedna medzi čistiacimi pruduktami na tvár. Mám jednoducho potrebu si tvár každé ráno a každý večer umyť. Ak by som použila len pleťové vody, toniká, čistiace mlieka, emulzie a podobne, cítila by som sa neumytá. Mala by som pocit, že som si tvár len upatlala. Aj pri tých najlepších spomínaných produktoch totiž cítim, že po nich nejaká stopa na tvári ostane. Nejaká tá lepivosť, mastnota, alebo niečo podobné. Skrátka nie je nad čerstvo umytú tvár keď cítim, že na pokožke nemám skutočne nič.
     Zopakujem tiež už po niekoľký krát: čistiace gély ma zbavili akné. Odkedy ich používam, tak mimo istého obdobia v mesiaci s pleťou nemám vážnejšie problémy. 




    Bioderma Sébium gel Moussant sa ku mne dostal pomerne neskoro. Pravdupovediac som sa ho trošku obávala. Sébium je totiž rada určená na mastnú pleť, čo nie je tak úplne môj typ. Bála som sa preto, že bude tak ako väčšina čistiacich gélov určených na mastnú pleť príliš agresívny a vysušujúci. Avšak moje obavy boli zbytočné. Je síce po ňom, tak ako po každom čistiacom gély potrebné tvár nakrémovať, ale žiadne extrémne pocity pnutia, či ťahania sa nekonali. Práveže, by som ho označila za veľmi jemný a šetrnný.
      Mimoriadne pozitívne hodnotím fakt, že dokáže odličovať. Skrátka nalíčenú tvár (pokiaľ som nepoužila vodeodolný makeup) v sprche namočím, nanesiem gél, vmasírujem a znova opláchnem. Šetrí to čas, keďže sa nemusím zvlášť odličovať. Ale používam ho aj v prípade, že nie som nalíčená, skrátka na odstránenie bežnej mastnoty a nčistôt. Po osušení pokožku vždy nakrémujem. Gél príjemne sviežo vonia a naozaj dlho vydrží. Pri každodennom používani aj ráno aj večer mi vydržal viac ako dva mesiace. 
     Pozor, takéto časté používanie nemusí vyhovovať každému. Ak máte pocit, že sa vám na koži vytvorila akási druhá vrstva, ktorá sa olupuje, prípadne máte nepríjemný svrbivý pocit, či začervenané miesta, je to dôkaz, že ste to s čistením prehnali. 

    Čím si čistíte pleť vy? Používate čistiace gély? Vyskúšali ste aj tento? Prípadne napíšte, aký vám vyhovoval najviac. Teším sa na vaše komentáre.  

     

3 komentáre:

  1. Tak po tejto recenzii určite vyskúšam ;) dakujem za tip ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. inak ho maju stale v akcii 500ml v lekarni Alibaba v Mlynskej.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. my ho mame doma stale ale tu 500ml velkost ta sa vzdy moc oplati :)

    OdpovedaťOdstrániť