Karty

štvrtok 4. augusta 2011

Cien body butter mango, alebo telové maslo z Lidla

Keďže som veľký fanúšik telových masiel, nemohla som si nechať ujsť príležitosť vyskúšať aj to lidlové. Lákala ma na ňom cena a veľký objem  - má až 400 ml.




Na výber boli tri vône - kokosová, kakaová a mangová, ktorú som si vybrala. Môj výber sa neukázal nakoniec ako veľmi šťastná voľa, pretože táto vôňa je extrémne silná a prenikavá. Mám dojem, akoby sa ňou snažili prekryť dajakú inú - umelú.



Konzistencia je však veľmi dobrá, rýchlo sa vstrebáva a zanechába pokožku naozaj jemnú a hydratovanú.

A aká máte s týmito telovými maslami skúsenosti vy? Podeľte sa o názor v komentároch.

13 komentárov:

  1. tiež som už v minulosti rozmýšľaľ nad jeho kúpou... hlavne zo zvedavosti, kvôli cene tohto telového masla... no mňa vône odradili už na obaloch výrobkov... nebola mi sympatická ani jedna... a ak teraz píšeš, že vôňa je naozaj silná, som rád, že som si tú kúpu rozmyslel

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som ho mala nejak v zime, pisala som o nom aj na blogu. Tiez som mala mangovu, a mam prakticky rovnake skusenosti ako ty, mne ta "vona" smrdela..bola som rada, ked som ho zlikvidovala...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pokial ti neprekaza naozaj velmi intenzivna mangova vona, tak kupit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nie som zástancom exotických ovocných vôní...ja som skúšala kakaové, mne sa to náhodou veľmi páčilo.. ako krém je to skvelé a nemám pocit, že by tá vôňa bola neznesiteľná, skôr som bola rada, že jemne voniam ako kakaové maslo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja radšej menej parfumované:-) naposledy som si kúpila telové mlieko Freeman s vôňou shea butter plus lemongrass a je mi z neho na vracanie, nemôžem ho ani cítiť, zatiaľ mi stojí v kúpeľni a zvažujem, že poputuje do koša

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Celkom dobre, s jemnou vonou je olivove, ale neviem, ci bolo v ponuke aj teraz. Kupilas om ho na jesen.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Presne toto telové maslo mám aj ja. Kúpila ho mama. Jeho vôňa sa mi práveže veľmi páči, mám rada, keď voniam len z tel. masla:)) Horšie to je, ak chcete prekryť parfumom, nedá sa...
    Inak som s ním spokojná, dobre hydratuje pokožku.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. v nemeckych testoch kozmetika cien ziskala dost vysoke znamky, casto lepsie ako znackovejsia kozmetika napr. Nivea

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I keď Lidl sa zdá byť ako pofidérny obchod na kozmetiku, podľa mňa niektoré veci sa tam oplatia a presne toto telove maslo mám a som spokojná, vôňa mi nepríde až tak neznesiteľná ale príjemná.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já jsem od kamarádky dostala k narozeninám v létě Kakaové. Nejdříve jsem ho chtěla někomu věnovat, nejsem milovníkem čokolády ani jejích vůní. Nicméně jsem jí začala používat až v zimě a je perfektní, vůně mě neobtěžuje, tělové máslo je vyživující, ale nezanechává mastnou pokožku. Opravdu jsem si ho oblíbila a ani bych nevěřila, že je z Lidlu.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Čokoládové není moc silné. :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. výborné... a pokožka je naozaj jemnulinká a príjemná na dotyk...no a jej vôňa je skvelá...len škoda,že ich je dostať len občas...odporučam...

    OdpovedaťOdstrániť