Karty

streda 12. januára 2011

Top products: Dermacol Make-up cover

Takmer na každej pleti sa niekedy objavia nedokonalosti. Absolútne najefektívnejšíí "korektor" aký som kedy mala je jednoznačne Dermacol Make-up cover. V podstate ťažko povedať, či je to korektor, alebo make-up, ale to nie je podstatné. Make-up Cover vznikol ako jeden z prvých krycích make-upov v Európe i vo svete. Jeho receptúra bola vyvinutá vo Filmových štúdiách Barrandov v Prahe pre potreby profesionálnych vizážistov a potom predaná do Hollywoodu. Vyrába sa v 12tich farebných odtieňoch (ak viac, opravte ma). 


Aktuálne jeho obal vyzerá takto. Množstvo je 28 gramov. Možno vám to príde málo, ale nie je tomu tak, pretože ho potrebujete naozaj veľmi málo, takže aj takáto tuba vydrží celú večnosť. 
Množstvo potrebné na zakrytie jednej malej vyrážky. Obsahuje 50 % pigmetov.




Môžete ho použiť na celú tvár, alebo len na zakrytie nedokonalostí, čo osobne odporúčam, pretože pri použití na celú tvár to vyzerá dosť umelo. Taktiež s ním narábajte veľmi opatrne pokiaľ máte vrásky, pretože pri použití väčšieho množstva ich môže zvýrazniť.

Môj výrobok ešte v starom balení. Orientačná cena: 5 €
Balenie v tube je hygienickejšie, ako balenia "a la očný tieň". Dokonca je tá tuba kovová a tak sa po stlačení  do nej nenasáva vzduch, čo zabraňuje kontaminácii baktériami. Tiež pri ďalšom použití z nej nemusíte výrobok "dolovať" ako pri tubách vyrobených z umelej hmoty. 
Poznámka: Nie som si istá, či aj nové balenie má tubu stále kovovú, ak máte o tom informácie napíšte do komentárov.

28 komentárov:

  1. ďakujem, presne také niečo som potrebovala, myslím, že ho vyskúšam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hm zaujmave, ejak som tomuto produktu nevenovala pozornost

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to stare vydanie mam aj ja, uz asi desat rokov a stale som ho neminula a stale je este dobry a nedam nan dopustit, naozaj kryje prefektne..som rada, ze ich stale vyrabaju, neviem kde by som zohnala taky korektor..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mala som ho ošúpaný, ale celkom sa rozmliždil, tak aj preto, tak som si povedala, že už vydržím domov. Ten starý dermacol ešte môj dedo používal na zakrývanie takých škvŕn na ruke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda, ta plechová tuba vypadá hodně oldschoolově.) A díky za tip, až se mi někdy osype ksicht, vyzkouším.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. starý známy :) ten som používala už za svojich základoškolských čias :) je úžasný a naozaj prekryje tak ako žiaden iný, drahší...škoda len že som na neho zabudla a dnes si kúpila iný korektor.
    btw bola aj nejaká novinka od dermacolu ktorá bola predstavená ako make-up ktorý ma ešte lepšiu kryciu schopnosť ako tento...našla som ho tu: http://www.shop.dermacol.sk/kategoria/tvar/make-up/dermacol-dermacorrect-clinical-make-up-4-5-g/
    a čítala som, že je veľmi dobrý ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. taky že jsem smát začala :D..
    jinak super tip!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak to měla i moje kamarádka! Ale stále lepší, když Ti dva vytrhnou, než u mě :D, které řeknou, že budu navždy tak blbě zubatá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já měla pudr od značky dermacol a nemohla jsem si ho vynachválit, ale posledně jsem zašla jen do dm a nikde žádný kvalitní levný pudr. Takže mi nezbývalo, než si koupit ten od astor

    OdpovedaťOdstrániť
  10. fúha, dost ma zaujalo to s tými pigmentami..aj cenu má dobrú..ak ho niekde uvidím tak by som si ho asi kúpila :)
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja ho používam tiež ako ty, iba veľmi malé množstvo na zakrytie, potom dávam make-up, lebo mne to veľmi vysušuje. Ale lepší krycí "korektor", alebo ako to nazvať, som zatiaľ nemala!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tento make-up je skvelý! používam ho na tmavé kruhy pod očami a v prípade ak sa vyhádžem tak len na vyrážky. tuba je stále kovová. ja som si ho kúpila asi tak rok do zadu možno aj viac a stále mám ešte polku, pretože skutočne ho netreba veľa,ale len jemne dať na prst a vklepať tam kam chceme. na celú tvár ho určite netreba dávať, pretože je na to veľmi hustný, ale ak niekto od toho očakáva len zakrytie nedokonalostí tak na to je úplne dokonalý...neviem si ho vynachváliť a dúfam, že bude stále na trhu, pretože už nechcem nikdy používať iný...jednoducho je najlepší!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Milujem tento make-up!!! Za iný ho už nevymením :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja tento make-up používam už asi 2-3roky, a nevymenila by som ho za žiadny iný. Odskúšala som už všetko možné, ale vždy som sa vrátila k tomuto :) Používam ho na celú tvár a nemyslím si, že vyzerá umelo. Netreba to s ním preháňať, musíte len zistiť, koľko toho dávať. Na celú tvár stačí toho naozaj málo. Mám jeden a ten istý už skoro rok, a to tento make-up používam každý deň. :) Mishell

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Najlepší make up pod slnkom pri jeho použití vyzerá tvár ako bábika :-) zjednotí pleť a vyzerá dokonalo :-) ale je to pravda, že netreba to s ním preháňať a má výhody, že vydrží tá tuba dosť dlho a konzistencia zakryje každý nedostatok a ešte k tomu je vyhovujúca cena. Len teraz už ho vyrábajú v inej tube takej zlatej a zmenili tuším aj odtiene. Ja som ho začala používať na strednej škole ešte v bielej tube a tam bol odien 214 ktorý už bohužial nevyrábajú:( pripadá mi, že to zmenili na sivšie odtiene ten otieň 214 bol taký do opálena a tvár vyzerala živšie. Možno ešte sa dá niekde kúpiť, no neviem:( pretože som nikde ho v bielej tube nevidela ani v obchodoch nikde:( keby ste mi volakto vedeli poradit kde ho predávajú kde sa dá zaobstarať, tak vám dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. @ Anonymný: sama ho uz mam v tej zlatej tube, tie biele sa uz dlhsie nepredavaju

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ktorý odtieň je teda vhodný na prekrytie kruhov pod očami?

    OdpovedaťOdstrániť
  18. @Anonymný: taky, ake je odtien tvojej pokozky, v pripade kruhov pod ocami moze byt velmi jemne svetlejsi. odporucam testovat na dennom (nie priamom slnecnom) svetle

    OdpovedaťOdstrániť
  19. prave som si ho kupila a uplne som bola fascinova hned v predajni ,ked som vzorku rozotrela na ruke.Nieco neskutocne..krytie uzasne,aj odtien mi sadol.A dakujem pani predavacke....ona mi ho poradila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Odpovede
    1. Hej majú ale odporúčam zájsť do 101 drogerie je tam lacnejší :)

      Odstrániť
  21. O tomto makeupe som toho strašne moc čítala a počula o ňom len samú chválu. Akurát včera som sa naň bola v 101 drogerii pozrieť a bola som prekvapená, že tam mali úplne všetky odtiene. Kúpila som si ten najsvetlejší 208. Dneska som si ho vyskúšala, úžasne kryje ale strašne vysušuje, preto ho kombunujem s hydratčným krémom a používam len ako korektor lebo ako som počula ževraj na celej tvári pôsobí ako maska. Inak som veľmi spokojná :D takéto niečo som už dlho hľadala

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ten dermacol je uz ina dela..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tak ja uz par rokov pouzivam Vichy, a teraz som si povedala, ze treba zmenu. Kupila som dermacol make-up cover, odtien 210. Na tvari mam biele flaky - strata pigmentu. Plet mastna. Tento make-up je uplne super. Krasne zjednoti plet, ziadne flaky, ziadne zilky, ziadne vyrazky, proste super. Naozaj staci malicko a potom po naneseni licok ziaden efekt masky nehrozi. Naozaj vrelo odporucam.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. ano, lenze treba ratat s tym ze tento make-up dost upchava pory, takze ak chcete prekryvat nedokonalosti pleti, dajte si pozor, aby sa z toho nestal zacarovany kruh a vy ste neprekryvali nedokonalosti, ktore vam sposobil prave tento mejkap.
    inac ho pouzivam uz dlho a som spokojna

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Mohla by si pridať ukážku pred a po...a aký odtieň máš na foto?

    OdpovedaťOdstrániť
  26. No kto by nepoznal tento make-up od Dermacolu, je úžasný, jedinečný, zakryje všetko, dlho som ho používala aj ja ako make-up, pretože som mala hrozné akné a nič iné to zakryť nevedelo. Vytvára síce dosť maskoidný efekt, ale pre to krytie som to vedela prežiť, dnes už ale dávam prednosť ľahším make-upom a pleť už nie je tak strašná. Inak ma začal dosť vysušovať, nepomáhal dokonca ani podkladový krém, čo je zvláštne.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť