Karty

štvrtok 4. augusta 2011

Essence holografics, 01 gagalectric

Tak, potom ako som si, aj na vaše rady nenalakovala vyše dvoch mesiacov nechty a začala užívať toto,

Priznávam, bolo to to najlacnejšie, čo mi v lekárni na nechty poradili

som neodolala a kúpila si lak od Essence z najnovšej limitovanej edície Holografics. Farba je charakteristická modro-fialovo-ružovým odleskom, ktorý mi trochu pripomína rybie šupiny. Lak sa nanáša pomerne dobre a má jemný vzhľad. Na fotkách dve vrstvy.

 

6 komentárov:

  1. A pomohlo to nelakovanie? Ja som to skusala a efekt ziadny...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nelakovanie vôbec nepomôže...práve by som skôr povedala, že nalakované nechty sú pevnejšie...a ten Panthenol je dobrá vec

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja kurát zháňam niečo proti vypadávaniu vlasom a tiež na posilnenie a spevnenie myslíš že by mi panthenol pomohol?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. podla popisu pribalovom letaku by pomoct mal

    OdpovedaťOdstrániť
  5. taky nenapadny prijemny lak, bohuzial odleskov som sa nabazila, ked som bola mensia a zacinala som s lakovanim nenchtov, celkovo ma holografics moc nezaujala...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vypitaj si v lekarni KREMIK, je to na vlasy aj na nehty ja to pouzivam uz pol roka a nechty mam po nom tvrde ako kamen a vlasy nevypadavyju a rastu. naozaj KREMIK je najlepsi a za par supek :)

    OdpovedaťOdstrániť