Karty

utorok 9. augusta 2011

Telové mlieko - Dermacol Enja Nutri-Care Body Milk

Padlo mi do oka v DM. Kvôli svojej cene. Stálo len 1,65 € a je úplne úžasné. Jemná vôňa, ľahko sa vsetráva a pokožka je po ňom hydratovaná, vyživená a hladká. Obsahuje olivový olej  a vitamín E. Bohužial bol pri ňom nápis "Dopredaj" a tak sa obávam, že už ho nebudú vyrábať, čo je veľká škoda. Nikde inde som ho už nevidela a v iných obchodoch mali telové mlieka od Dermacolu iné balenie a tiež inú, bohužiaľ vyššiu cenu. Cez 5 €.



3 komentáre:

  1. tento krem som si v obchodoch teda vobec nevsimla..mala som podobny z Evy a bol strasne tekuty, predtym som mala ten isty krem a celkom sa dal, len mne pridu aj tak riedke radsej mam Niveu..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som od Dermacolu telové mlieko hádam ešte ani nemala, ale napadá mi, že raz som mala od nich podkladový krém pod make up a bol skvelý, no i ten sa po čase záhadne z obchodov stratil, škoda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento som ešte neskúšala, a ako vidím, tak už asi ani neodskúšam, no ja mám veľmi dobrú skúsenosť s mliekami od Garnieru (intense 7 days) :)

    http://fashiondanka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť