Karty

sobota 23. marca 2013

AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE NA SLOVENSKU!!!

Bola som si kúpiť len nejaké nutné hygienické potreby. A keď som išla zaplatiť všimla som si pri pokladni miniatúru Šampónu aj kondicionéru Aussie. Ja snáď neverím vlastným očiam! Hneď som sa zvrtla na opatku a išla som skontrolovať, či náhodou nemajú aj veľké balenia. Moc som tomu neverila, ale... JE TAM!!! Aussie 3 minutes miracle RECONSTRUCTOR - najlepša maska na vlasy akú som kedy mala. Doteraz som si ju objednávala od všelikadiaľ z "tramatárie" za nekresťanské peniaze, alebo otravovala známych v Anglicku. No a to podstatné. Dm drogéria a 6,99 €. 


 P.S. Viem, že sa našli aj takí, ktorým nevyhovoval, ale ja naň nedám dopustiť. 

10 komentárov:

  1. hm, budú to mať všade? ja som to u nás zatiaľ nevidela, ale chodím len do nášho najbližšieho DMka, tak dúfam, že sa dočkáme. Inak vďaka za info :-).

    http://mojetvojenase.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja dufam, ze ano. toto je fotka z bratislavskeho cubiconu, avsak ono byva vsetko asi najprv v bratislave. pevne dufam tiez, ze to bude staly tovar, ze to nie je len nejaka casovo obmedzena akcia ako bola pred par rokmi v tescu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som začala spolupracovať s AUSSIE a včera som bola dokonca na tlačovke, z ktorej mám info, že by sa mali predávať normálne v drogérkach a väčších obchodoch :) Takže sa tešte ! :)))

      Recenziu nájdete tu : www.glitteringdreams.com/aussie

      Odstrániť
    2. spolupracovat? wau, gratulujem:) ( a zavidim, aj ja chcem!!!:D) a dakujem za priaznive informacie, potesila si ma:)

      Odstrániť
    3. www.glitteringdreams.com/aussie - odpísané na všetky otázky :)) to som rada, že som vás potešila, fakt sú parádne :)

      Odstrániť
    4. Inak ja som mala na testovanie 3 výrobky a strašne som checla skúšať ďalej, len ma odrázdala cena, ktorú som sa dozvedela ako pôvodnú ( niečo okolo 10 e) a teraz toto :))))

      Odstrániť
  3. tiez dufam, ze to nebude len na SR, zajtra to idem omrknut do jednej DM mimo BA, uvidim ako pochodim...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. včera som si všimla tiež v DM BB na námesti

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som si ich tiez sice zatial nevsimla,ale bolo by to super! S Aussie mam len a len priaznive skusenosti!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V českých obchodech furt nic. :(

    OdpovedaťOdstrániť