Karty

piatok 19. decembra 2014

M.A.C. na Slovensku

     M.A.C. Cosmetics  (Make-up Art Cosmetics) patrí medzi najznámejšie značky dekoratívnej kozmetiky na svete. Táto  spoločnosť bola založená v roku 1984 v Kanade. Jej produkty sú v značnej miere využívané profesionálnymi vizážistami po celom svete. Medzi ich najznámejšie produkty patria kozmetické štetce, ktoré sú charakteristické vysokou kvalitou. 
     Dňa 19. novembra tohto roku táto značka po prvý krát otvorila obchod na Slovensku a to konkrétne v bratislavskom Auparku. Priznám sa, že ma tento krát "blogosféra" sklamala. Očakávala som, že na druhý deň po otvorení na mňa z bloggeru bude vyskakovať jeden článok za druhým, že kozmetický blogerský svet bude zasypaný informáciami a fotkami, ale nič také sa neudialo. Predpokladala som, že keď sa mne naskytne príležitosť tento obchod navštíviť, tak už vôbec nebude mať zmysel o tom písať článok. (Avšak možno len nesledujem tie správne blogy).
      Samotný obchod sa nachádza v Auparku na prízemí, blízko "recepcie". Rozloha predajne, aj šírka sortimentu sú o dosť menšie oproti tým zahraničným. Ceny jednotlivých produktov sa pohybujú okolo 20€. 







Vlastníte nejaký M.A.C. produkt? Ak áno, aký? Navštívili ste už novootvorenú slovenskú predajňu? 

18 komentárov:

  1. ešte som tam nebola ani som nevedela, že sa niečo také otvara aj u nas! hanba mi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Znacku nepoznam, do Bratislavy nechodievam a Aupark tiez celkovo nemusim. Ale inak sa mam fajn :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moja obľúbená značka a nebyť tohto blogu, tak ani neviem, že už zavítala aj na Slovensko. Škoda, zatiaľ to mám stále bližšie do Krakowa, ale verím, že časom nejakú predajňu otvoria aj napr. v KE. Len fakt nechápem, že si jediná blogerka, ktorá sa na svojom blogu o tom zmienila :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niektore blogerky zverejnili davnejsie kratky oznam, ze "bude". ale co som postrehla, tak asi len dve-tri, aj to myslim, ze len na facebooku

      Odstrániť
  4. Inak mám od tejto značky už toho doma viac, od makeupu Studio fix, Pro Longwear, sypkého púdru Prep + prime, korektory Pro longwear, Select cover up, Select moisturecover, podkladové bázy Prep + prime, očné tiene, nejaké lesky, očné linky Fluidline, lícenky ... mňa táto značka ohúrila už pred pár rokmi a nedám na tieto ich produkty dopustiť. Zatiaľ som ju kupovala prevažne z USA, UK, v Viedni, či Krakowe.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z MAC mám zatiaľ len 2 produkty - lícenku a podklad pod tiene PaintyPot - parádna vecička, vďaka ktorej mi na svadbe tiene držali jak pribité napriek mojej mastnej pokožke a viečkam. Takže určite odporúčam. Do BA to mám ďaleko, ale niekedy určite navštívim :). A tieto vecičky som si kupovala v Budapešti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uff, tieto kultové značky :) No čo ti Ja viem, že by ma to nejak tankovalo...Ako super, ak to niekoho láka...Ja radšej nasetrim na CLARINS, YSL,... Každého láka ina znacka, toto ma necháva chladnou,ale určite netvrdím,že to jje zlá značka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved ja nevravim, ze to musi kazdy poznat, ani, ze to musi kazdeho lakat. len ma skratka prekvapilo, ze tomu blogerky vobec nevenovali pozornost. v porovnani so zahranicim...ked len vyjde novy produkt tejto znacky, tak je z toho obrovske halo, objavuje sa to skoro na kazdom blogu, youtuberky blaznivo skriekaju, skratka osial ako ked vyjde novy "ajfón"... a u nas nic, "medialne ticho".

      Odstrániť
    2. Hlavne kľud, neutocila som :-) Len.odpovedala na Tvoje otázky pod článkom :) Krásne.sviatky :-*

      Odstrániť
    3. ved ja som to ani nebrala ako utok. len som slusne a pokojne odpovedala (dufam:D). Dakujem a taktiez prajem pekne sviatky :)

      Odstrániť
    4. Nic si z toho Miska nerob. Bellatrix je znama svojimi ostrymi komentarmi :-)
      Biela Mačka

      Odstrániť
  7. Bola som, nakúpila som.:) Ja som popravde otvorenie túžobne vyčkávala.. Zatiaľ som neskúšala, Ježiško mi nadelí..
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovedaťOdstrániť
  8. fíha! tak teraz som naozaj aj ja prekvapená, pretože nikde som nevidela túto správu, hlavne že kopa slovenských beauty blogeriek ospevuje mac a chodia kvoli tej značke až do prahy a neviem kam. ak budem najbližšie v blave tak sa tam asi pozriem, aj ked pochybujem že si tam niečo nájdem :)
    inak mám na teba takú otázku.. v tomto poste http://beautybybellatrix.blogspot.sk/2014/11/domaca-manikura.html si spomínala marhulový krém na nechty a nechtovu kožtičku od alverde ..mám v pláne si ho v blízkej dobe zaobstarať, no ešte som ho v dm nevidela (alebo si nevšímala), tak by som sa chcela spýtať, či ho predávajú v takom kruhovom obale alebo v tube :) ..pretože som počula, že už teraz je v tube.. ďakujem za odpoveď a pekný zvyšok sviatkov/voľna! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten krem stale predavaju a je v tube. ta tuba je dost mala a byva v alverde stojane umiestnena vlavo dole. takmer vzdy je tam aj tester. len si daj pozor, aby si si vzala spravny produkt, lebo v takych istych, resp. velmi podobnych tubach predavaju aj ine veci. stoji to ak sa nemylim okoloch troch eur. vyzera takto: http://3.bp.blogspot.com/-BlwGDzpeLJE/UZZmcrTb9WI/AAAAAAAAB7o/ZixbOLfJXeY/s1600/DSCF8603.JPG (ta kruhoa verzia sa uz nepredava, ale krem je taky isty)
      dakujem za prianie a taktiez prajem pekne sviatky :)

      Odstrániť
  9. MAC je pro mě v trochu jiné cenové kategorii, než si můžu dovolit, ale přesto bych si jednou od této značky (a ještě od Chanel a NARS) chtěla něco pořídit :) Už jenom proto, že hrozně miluju design všech 3 zmíněných značek :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. môžem sa spýtať ako je na tom tento náš slovenský MAC s rúžmi? myslím cenu a odtiene...veľmi túžim po nich a neviem, či sa mi oplatí cestovať, ak je výber nič moc :) ďakujem.

    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuu...bola som tam uz davnejsie, ale ak si dobre pamatam, tak cena ruzov (a prakticky aj skoro vsetkeho ostatneho) bola okolo 20€. a vyber... presne cislo ti nepoviem, a vlastne ani priblizne asi. vnimala som to vsak tak, ze ten samotna predajna je malinka a maju tam toho o dost menej ako napriklad vo Viedni. ale neviem ake mas naroky, ani neviem ako daleko od BA byvas, takze mi je tazko ti poradit, ci by sa ti oplatilo cestovat.

      Odstrániť