Karty

nedeľa 12. mája 2013

Bioderma Sébium novinky - recenzia

Pred nedávanom som vás informovala o nových produktoch z rady Sébium (učená na mastnú pokožku s akné) od spoločnosti Bioderma. Prišli na trh presne v čase keď keď som ich potrebovala. Začiatkom jari sa mi pleť nejako zhoršila a začalo ma v zvýšenej miere (rozumej aj mimo istej doby v mesiaci) trápiť akné. Ešte som mu aj "dopomohla" kozmetikou, ktorá mojej pleti nesadla. Bola som preto nadšená, keď mi tieto produkty spoločnosť Bioderma zaslala na otestovanie. A aké boli moje skúsenosti?


Sébium Global  - je redší krém. Má slabú sviežu vôňu. Sľubuje obmedzenie tvorby vyrážok, zabránanie vzniku jaziev a obnovenie čistého vzhľadu pleti. Používala som ho ráno a večer po odlíčení a očistení pleti čistiacim gélom. Pokožku zmatní a je na dotyk suchá. Slovom "suchá" myslím opak mastnej. Nie suchá akože vysušená alebo dehydratovaná. Necítila som žiadne nepríjemné ťahanie pleti aké je býva po použití agresívnych pripravkov.   Počas testovania tohoto produktu som však z času na čas použila aj iný krém na tvár. Všimnite si prosím slovo "aj". (Nie "namiesto"). Skrátka niekedy bol pre mňa ten zmatňujúci účinok až moc efektívny a cítila som potrebu sa ešte niečím natrieť. Vo viacerých recenziách som čítala aký je tento produkt jemný a ako nedráždi pokožku. K tomu vravím áno, ale... normálne keď to natriem na pleť tak je všetko v poriadku. Lenže v prípade, že som mala nejaké vyrážky "rozrýpané", alebo v prípade, že som ho použila na čerstvo depilovanú pokožku (nad hornou perou), tak to chvíľu pomerne dosť štípalo. Taktiež dôrazne upozorňujem, aby ste si omylom nepretreli rukami od krému oči. A ako hodnotím účinky tohoto produktu? Nuž, bez dlhých rečí, pozrite sa sami.


Časový rozdiel medzi fotkami je asi dva týždne. Prvé účinky som pozorovala však už po dvoch-troch dňoch.      Tento výrobok účinkoval aj na akné, nielen na tvári, ale aj na iných častiach tela. Dokonca lieči aj červené stopy po akné, ktoré nie a nie zmiznúť. Síce pomaly, ale rozdiel vidno. Myslím si, že Sébium Global je najúčinnejší krém na akné aký moja pleť zatiaľ "ochutnala". Jeho objem je 30 ml. Kľudne by som však brala  keby existovala aj trojnásobne velká verzia.

Druhou novinkou je Sébium AI korektor. Sľubuje pomáhať eliminivať tvorbu vyrážok a uhrov.



 Je balený v tube, ktorá ma vo vrchánku s malým zrkadielkom jednu časť produktu. Ide o zelený korektor. Zelená farba je protikladom červenej a preto je vhodné ju použiť na prekrytie práve červených miest na tvári. Tam však význam slova "korektor", ktorý je v názve produktu končí. Väčšiu časť balenia tvorí niečo čo je skôr  stredne krycím make-upom ako korektorom. Predpokladám, že to bolo aj tak má byť. A teda, že sa tá hnedá časť má používať na celú tvár. V mojom prípade nastal ten problém, ktorý som už v minulosti mala v prípade dekoratívnej kozmetiky od Biodermy. A teda ten, že napriek tomu, že ide o svetlú verziu produktu, na mňa je to príliš tmavé. Som totiž bledá ako stena a mimo letnej sezóny si kupujem len tie najsvetlejšie make-upy a korektory. 


Mohla som teda zatiaľ používať len zelenú časť produktu. Preto sa k účinkom nemôžem objektívne vyjadriť.   Vyčítať mu však môžem jeho kryciu schopnosť. Nie je úplne najnižšia, skôr taká stredná. Avšak... ide o produkt, ktorý je určený na pokožku s akné. A keďže majitelia takej pokožky zvyčajne vyžadujú najvyššie možné krytie, očakávala by som také aj v tomto prípade. 


10 komentárov:

  1. myslíš že by účinkoval aj na čierne bodky? ono je to tiež nejaká forma akné...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cierne bodky treba v prvom rade setrnne mechanicky ostranit (najlepsie u kozmetiky). tiez je potrebne plet pravidelne cistit. ale aby som odpovedala na tvoju otazku, ano, myslim si, ze sebium global je prospesny aj v boji proti ciernym bodkam a v ich predchadzani. hlavne preto, ze plet zmatnuje a pory stahuje. tiez je tento produkt urceny ma mastnu plet a prave na takej sa cierne bodky casto tvoria

      Odstrániť
  2. ja som ten prvy global este nestihla vyskusat, lebo som chvilku predtym zacala testovat iny krem, ten s korektorom som pochopila akoze je s korektorom a zvysok je na celu tvar, zial aj u mna zlyhala farba a myslim, ze uz len, ked je farba pleti tmavsia, nedokonalosti nie je az tak vidiet...potesila ma vona, ale zeleny korektor u mna nema az taku ucinnost, kedze pretretim telovým odtienom ho dost zotriem..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow ucinkuje paradne teda!!
    ja jsem ted objevila tvuj blog, tak ho jdu procist:)
    rada bych te take pozvala na giveaway o kozenou kabelku u me na blogu vice info:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak ta má teda skvělé účinky! i když mě více vyhovuje sensibio :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekná recenzia :)

    + Pozývam ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělá recenze. :) S oběma jsem moc spokojená. Ale co se týče toho krytí i korektoru samotného, musím souhlasit. Přišlo mi však, že zelená zmírní začervenání jemně - a krytí z tuby v této kombinaci mi přišlo na poměrně dobré úrovni, ale přece jen jsem čekala, že bude trošičku "hustší".
    Ale jinak si novinky chválím.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skvěla recenze! Ten rozdíl mě až překvapil, vypadá to skvěle. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, používáš krém pořád a pomáhá ti pořád stejně? :) A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, nepouzivam ho aktualne na kazdodenne pouzite, len vtedy ked nastane "problem". a vtedy pomaha stale rovnako skvele:)

      Odstrániť