Karty

sobota 10. septembra 2011

7 make-up facts about me

Toto sa už objavilo na mnohých blogoch. Tak sa teda pridám aj ja.

1. Vždy sa odličujem. Aj keď prídem domov neskoro v noci a som unavená. Niekedy to však odfláknem a ostanú mi "pandie oči". Ale stáva sa to naozaj málokedy.

2. Nepoužívam očné tiene. Teda nie že úplne nikdy, ale veľmi zriedka, rozhodne to nie je každodenná, ani každotýždnová záležitosť.

3. Okrem make-upu a riasenky  sa uspokojím aj s lacnejšou dekoratívnou kozmetikou. Naopak sa snažím investovať do kvalitných krémov, čistiacich gélov, vodičiek atď...

4. Nerobí mi žiaden problém ísť medzi ľudí bez akéhokoľvek make-upu (pokiaľ nemám nejaké výrazné nedokonalosti). Na večer však vždy aspoň niečo použijem. Skrátka - vysypať smeti, ísť do obchodu, či na šport chodím nenalíčená, na spoločenskejšie udalosti sa už upravujem viac.

5. Mám zvláštny typ pleti. Niekedy úplne suchá až šupinatá, inokedy totálne mastná a aknózna. S pribúdajúcim vekom však pribúdajú suché dni a odbúdajú mastné, čo mi vyhovuje, príde mi jednoduchšie sa nakrémovať častejšie a mastnejším krémom ako riešiť akné. Bohužial totiž keď sa mi už nejaké spraví tak je "na pol ksichtu" a v neskoršom štádiu s chrastou, čo sa nedá nijak zakryť korektorom. Vlastním teda prípravky na rôzne typy pleti a používam podľa potreby.

6. Ráno na seba napatlám naozaj len nevyhnutnosti (korektor a riasenku), nemienim vstávať o pol hodinu skôr kvôli mak-upu. Keď však idem niekde večer, viem sa s tým pohrať.

7. Možno aj vplyvom "youtube make-up gurus" mi prídu niektoré anglické make-upové výrazy výstižnejšie a krajšie. Blush znie oveľa lepšie ako lícenka, či líčka. Mám pocit, že veľa výrazov v slovenčine ani nemáme (waterline, foundation...), alebo na to nemáme jednotný názov - každý to nazýva inak (riasenka/špirála)

5 komentárov:

  1. Silno suhlasim s tym poslednym bodom, casto sa ani neviem vyjadrit vo svojich blogovych prispevkoch inak ako po anglicky, kedze my na to vyraz nemame...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v štvrtom bode sa zhodneme :) ja tiež sa nebojím ísť na nákup iba so špirálou :)

    http://tonkissforyou.blogspot.com/

    ináč veľmi pekný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. souhlasím se sedmým bodem i pro češtinu. já osobně mám problém třeba s výrazy: blending, cakey nebo crease...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja zboznujem tiene, tak krasne sa da snimi vyhrat!
    Inak ak mas rada CK parfumy pozyvam ta ku mne na giveaway tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/09/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa niekedy pacia aj ceske nazvy v kozmetike viac ako v slovencine:), ale samozrejme tie anglicke su v istych veciach navystiznejsie:)

    OdpovedaťOdstrániť