Karty

piatok 27. januára 2012

REVIEW - Aussie miracle moist conditioner - Limited Edition

Zdravím, dnešná recenzia nebude odomňa. Autorkou je víťazka predvianočnej giveaway, ktorej týmto ďakujem za recenziu :)


"V živote som už vyskúšala množstvo prípravkov na suché a poškodené vlasy, od šampónov, cez kondicionéry až po všelijaké masky, oleje a iné zázračné prípravky. Vzhľadom na to, koľko rôznych ošetrujúcich prípravkov som už vyskúšala, nečakala som žiadny ,,miracle“ a preto ma naozaj prekvapilo, ako zázračne tento kondicionér funguje Kondicionér patrí do limitovanej edície, dá sa objednať na internete, ale ako Bellatrix spomínala, je ho dostať aj v Bratislave. Balenie má objem 250 ml, čo je podľa mňa tak akurát. Konzistencia je dobrá, nie je príliš riedky ani hustý, takže by nemal byť problém s nanášaním a netreba nanášať príliš veľké množstvo (údajne to platí aj pri šampónoch a iných vlasových prípravkoch, aby sa vlasy príliš nezaťažovali). Vôna je taká klasická šampónová, nie príliš výrazná. Už pri nanášaní kondicionéru cítite, ako vlasy hydratuje a po vysušení naozaj vidno rozdiel. Vlasy sú lesklejšie, poddajnejšie, uhladenejšie a celkovo pôsobia zdravšie. Výhodou je aj to, že vlasy nie sú po použití ,,rozlietané“, čo sa mi niekedy po použití vlasových prípravkov stáva.
Som rada, že som mala možnosť vyskúšať tento prípravok a určite si ho zaobstarám znovu. Na záver by som sa ešte raz chcela poďakovať za super giveaway." (Energiq Bloger)


Moja poznámka: Mne tento výrobok až taký zázračný neprišiel, ale v zásade súhlasím s tým čo je napísané vyššie. Jediné s čím mi nijak nepomohol je krepovitosť vlasov. Chcela by som však vyskúšať Aussie 3 minute miracle. Neviete kde sa dá objednať za prijateľnu cenu aj s poštovným?

5 komentárov:

  1. mozno tu:
    http://www.mistrys.co.uk/haircare/conditioners/aussie-conditioners-3-minute-miracle-250ml.html, alebo potom ebay..:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten 3 minute miracle majú v tescu na kamennom... dokonca som si ho teraz kúpila za 1 euro... aj šampón na dlhé vlasy :) .... a ten 3 minute je naozaj super, ja som megaspokojná... vlastne všetky aussie veci boli na niektorých stojanoch za euro....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vazne ho tam maju? ja som tam bola niekolkokrat a aussie veci som tam videla, ale 3 minute miracle nie. asi sa pojdem pozriet znova:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jj, majú.... len aj ja keď som ho tam kúpila bol to predposledný kus :-/// bohvie ako to dopĺňajú... lebo ja som ho zbadala na tom stojane medzi regálmi s tou prírodnou značnou hneď čo máš na začiatku a tým regálom s toni and guy vecami...

    OdpovedaťOdstrániť