Karty

sobota 15. decembra 2012

Rakytníkové vitalizujúce telové mlieko Weleda


Čo nám hovorí oficiálny text?

Výživné telové mlieko je určené na suchú pokožku. Viditeľne a dlhodobo zlepšuje stav pokožky vďaka vysokému podielu esenciálnych mastných kyselín podobných tým, ktoré sú prirodzene obsiahnuté v pokožke. Hodnotné zložky - rakytníkový olej v bio-kvalite bohatý na vitamíny, extrakt zo slezu a bambucké maslo - chránia pokožku pred stratou vlhkosti a aktivujú jej samoregulačné funkcie. 
Čerstvá ovocná vôňa pomarančov osviežuje zmysly. Vďaka obsahu oleja z rakytníka mlieko podporuje regeneráciu pokožky a dodáva príjemný pocit energie a vitality.

Čo hovorím ja?

Páči sa mi filozofia spoločnosti Weleda. Ide o prírodnú bio-kozmetiku so zaujímavou históriou. Ale aby som neodchádzala od témy - nejakú dobu som testovala Rakytníkové telové mlieko. Má príjemnú pomarančovú vôňu. A tá vôňa je naozaj najpomarančovejšia aká môže byť - necítiť žiadne umeliny, skrátka vonia ako čerstvo olúpaný pomaranč. Telové mlieko má redšiu konzistenciu, dobre sa roztiera a bleskove sa vstrebáva.   Pokožka je po ňom hladká a vyživená, nie však mastná. Preto ak máte kožu extrémne vysušenú, asi budete potrebovať niečo mastnejšie. Má pumpičkové (hygienické) balenie a také mám ja rada. Zaujímavosťou je tiež ekologicky riešené balenie "bag-in-bottle". Viac si o tomto type balenia môžete prečítať tu.


Čo mňa však najviac potešilo na tomto produkte je samotné pumpičkové balenie. Poviete si možno, že čo je na tom, že takto balené je každé druhé telové mlieko. ALE! V každom druhom telovom mlieku vám v tej pumpičke vždy trošku ostane a pri ďalšom použití "vytlačíte" akúsi zoschnutú hrču. Pri tomto telovom mlieku sa vám to však nestane. Tá "diera" je totiž v normálnom stave zakrytá a odkruje sa len pri stlačení. Takže žiadne zoschnuté humusy :D 


Produkty Weleda si môžete zakúpiť na ich stránke - http://eshop.weleda.sk/, v drogériach DM, či predajniach so zdravou výživou a prírodnou kozmetikou. 

Telové mlieko poskytla spoločnosť Weleda za účelom testovania a ja jej za to ďakujem.

4 komentáre:

  1. :) Prestne aj ja mám citrusový :) a hneď po vôni som si zamilovala pumpičku! Palec hore
    Nataly

    OdpovedaťOdstrániť
  2. weleda je dosť fajnová, ja som od nich mala krém na tvár iris a uplne super. len skoda, ze su taki drahi

    OdpovedaťOdstrániť