Karty

štvrtok 10. januára 2013

Nerobme si vrásky kvôli vráskam

Ak ma sledujete dlhšie, možno si pamätáte ako som písala o Matriciu - ktorá slúži na hĺbkovú regeneráciu buniek a tkaniva. No a niekedy na jeseň k nej pribudli aj krémy (a sérum) pod názvom Matriciane.


A ja som na na blogerskom stretnutí (o ktorom ste možno čítali na iných blogoch - napr. tu) dozvedela viac. 

Multi-Défense - je revitalizačný krém určený pre 25 a viac ročné ženy, ktoré žijú v meste a sú vystavené negativnym vonkajším vplyvom ako sú slnko, fajčenie, stres. Slúži na predchádzanie starnutia pleti, navracia pokožke vitalitu, detoxikuje a posilňuje obranischopnosť. Napriek tomu, že do 25ky mi pár mesiacov ešte chýba som ho otestovala ako sa hovorí "na vlastnej koži". Má podobne ako ostatné kremé z tejto rady riedku, ľahkú fluidnú konzistenciu. Výborne sa roztiera a okamžite sa vstrebáva. Má veľmi jemnú, sviežu vôňu. Pokožka je po ňom hladká a rozžiarená. Po nanesení tohto krému som používala ešte hydratačný, alebo výživný krém, nakoľko tento slúži ako anti-age staroslivosť. Ale nebojte sa, nie je to jeho nedostatok, ono to tak má byť (pri všetkých Matriciane krémoch). Je určený na všetky typy pleti - takže tvár najprv natriete týmto a potom doošetrujete pokožku krémom určeným na vás typ pleti. (pevne dúfam, že chápete čo sa vám tu snažím povedať :D) 

Rides - protivráskový a vyhladzujúci matrix krém pre ženy s viditeľnými vráskami vo veku 35 a viac rokov. Vypĺňa vrásky a ryhy, vyhladzuje pokožku a obnovuje prirodzenú pružnosť pleti. 

Fermeté - tak toto už je silnejší kaliber. Je to krém vhodný pre zrelé ženy s viditeľnými vráskami a zvädnutými kontúrami vo veku 45 a viac rokov. Spevňuje a tonifikuje pleť, vyhladzuje vrásky a vypína kontúry tváre. Tento krém testovala pre účely tohto článku moja mama. Povedala, že vidí výsledky, že má skutočne pevnejšiu pokožku, ale že sa jej nepáči tá fluidná konzistencia - nazvala ju mierne lepkavou. 

Sérum - uzatvára štvoricu krémov Matriciane rady. Tento produkt obsahuje až 50% Matricia. Je vhodné ho používať s inými Matriciane krémami, pretože umocňuje a zlepšuje ich účinok. Má sa používať pred aplikáciou krému, alebo na noc. Ja som ho používala na noc a účinok som pozorovala najmä v prípade, že som spala krátko. Skrátka ráno moja tvár nebola taká "zvädnutá" ako zvyčajne po krátkom spánku býva. 

7 komentárov:

  1. ja uz mam clanok o Multi defense v konceptoch, v podstate som tiez spokojna a milo prekvapena:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. "Móda je nákaza něčím novým."

    Milujete styl a novinky? Pak se přijďte kouknout do našeho e-shopu a zažijte vzrušující jízdu po módních trendech.

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    Nyní u nás probíhá LEDNOVÁ SOUTĚŽ o fantastickou kabelku s třásněmi.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. najlepšie krémy aké som kedy mala :) My s marry ich už nedáme z ruky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bioderma je skvelá značka..určite vyskúšam:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach jo, proč mi není 25?! Hned bych zkoušela a patlala se tím od rána až do večera :D A nebo možná to sérum by mi neuškodilo, ne? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to zvláštní, protože já měla po této řadě vždy nádherně jemné vlasy, až jsem tomu nemohla uvěřit. :) A to jsem měla vždy na hlavě chemlon. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tedy to je zvláštní.
    Nemůže to být třeba tím, že mám komentáře moderované?

    OdpovedaťOdstrániť