Karty

nedeľa 14. júla 2013

Kakaové maslo

Dnes vám predstavím ďalší výrobok, ktorý ponúka stránka http://www.bionatural.sk/. Je ním kakaové maslo od značky Akamuti.





Oficiálny text na stránke nám o ňom prezrádza toto: 

Bio kakaové maslo pochádza zo spracovateľských komunít v Ugande. Kakaové maslo používajú africké ženy pre jehozvláčňujúce vlastnosti, ktoré udržujú pokožku zdravú a hebkú. Účinne zjemňuje pokožku, udržuje jej prirodzenú vlhkosť a elasticitu. Pomáha spomaľovať stárnutie pokožky, jej ochabovanie a tvorbu vrások. Maslo je vhodné pre všetky typy pokožky, najmä však pre pokožku suchú, pokožku vystavenú vonkajším vplyvom počasiazrelú a citlivú pokožku. Obsahuje živiny podporujúce zdravie pokožky. Aplikujte v malom množstve a pozorujte ako sa úžasne vpíja a zanecháva pokožku zamatovú.

A čo moja skúsenosť? Priznám sa, že ma najviac prekvapila jeho konzistencia. Teda, vedela som, že bude tvrdé, ale že až tak? Očakávala som niečo podobné bambuckému maslu. Avšak ono je fakt pevné a tvrdé. Dokonca tak, že nie je ľahké ho z krabičky vydolovať, je potrebné ho naškrabať lyžičkou.  Presne tak tvrdé ako čokoláda, ktorú kúpite normálne v obchode. A presne tak aj vonia - čokoládovo:)



Pred použitím je teda potrebné ho roztopiť, alebo aspoň nechať pôsobením tepla zmäknúť. Ide to v mikrovlnke, v hrnci, pod lampou, či na radiátore. Treba však dať pozor na to, aby ste ho nezohriali príliš. Zohreje sa totiž veľmi rýchlo a môže aj popáliť. Toto maslo je vhodné na veľmi suchú pokožku, prípadne na pokožku lakťov, chodidiel, či okolo nechtov. Dobre premastí pokožku a zachová svoju jemnú vôňu na dlhú dobu. Pozitívnym faktom je, že relatívne malým množstvom natriete veľkú časť pokožky. Roztopené sa výborne roztiera a stredne rýchlo vstrebáva. Taktiež je možné ho použiť v kuchyni, či ako zložku doma vyrobeného krému, alebo telového mlieka. 

Záver: Skvelo vonia, osobne sa mi osvedčilo najmä na kožu okolo nechtov a chodidlá. Nevýhodou je potreba ho roztopiť - musíte mať na to čas. 

A čo vy, máte skúsenosti s kakaovým (alebo iným prírodným) maslom? Ako ho používate? 

4 komentáre:

  1. Vyzerá zaujímavo, určite by bolo skvelé na chodidlá na zimu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kakaové maslo mám v pláne vyskúšať už dávno, najviac ma na ňom láka tá čokoládová vôňa. Trochu si ma ale zaskočila s tou informáciou, že je také tvrdé. S tým sa mi nebude veľmi chcieť zápasiť, ešte si to budem musieť s tým masielkom premyslieť :o) Ale vďaka za recenziu budem na ňu myslieť pri rozhodovaní či kúpiť, alebo nie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná recenzia :) Produkt má pekné balenie ^^~

    GIVEAWAY WITH OASAP.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám bio kokosový olej a ten tiež môže ísť do varenia, ale slúži aj ako kozmetický prípravok, nepáči sa mi, že to kakaové m. je tak tvrdé, ale chcela by som ho vyskúšať ;)

    OdpovedaťOdstrániť