Karty

nedeľa 16. februára 2014

TAG: 15 divných vecí o mne

Tento TAG som našla na blogu http://krinolina-prettywoman.blogspot.sk/. Nejak ma zaujal a tak som sa rozhodla vám prezradiť svoje odpovede na otázky z neho. Bez zbytočných a dlhých rečí...

1. Aká je tvoja prezývka, ktorú používa tvoja rodina?

Aktuálne žiadna. Úprimne povedané mám jednoduché meno, na ktoré neexistuje veľa zdrobnenín, či akýchsi krajších pomenovaní a tak ma drvivá väčšina ľudí oslovuje jeho "kalendárovou" verziou. Pravdupovediac medzi kamarátmi sa všetci zvykneme oslovovať kalendárovými verziami mena aj v prípade mien, ktoré väčšina ľudí nejak modifikuje. Avšak keď som bola malá rodičia mi zvykli sem tam hovori "Judy". Mala to opica z nejakého filmu, avšak netuším z akého. Ja som totiž po všetkom a vždy liezla a šplhala :D

2. Aký máš zlozvyk?

V poslednej dobe... skoro všade meškám. Jednoducho do svojho časového plánu akosi vždy zabudnem zaradiť také veci akože ono chvíľu aj trvá, kým sa dostanem z domu na zastávku, kým sa oblečiem a tak podobne. Skrátka rozmýšľam v štýle... je 8.50 a o 9.00 mi ide autobus, čiže mám ešte 10 minút čas. Takže to potom dopadne tak, že na ten autobus bežím. Napriek tomu, že "za chlapom a za autobusom sa nebeží, lebo v oboch prípadoch platí, že príde ďalší". (Muži - vytvorte si podobnú verziu so slovom "žena" a "električka")

3. Máš nejakú fóbiu?

Takú, žeby som panikárila a nebola schopná zrazu fungovať nie, nejaké tie drobnejšie áno, avšak na túto otázku nezvyknem konkrétne odpovedať. Považujem sa hlúpe ľuďom prezrádzať to, čo môžu obrátiť proti mne. 

4. Akú pesničku si najradšej spievaš?

Neviem spievať. Vôbec. A nespievam (okrem "évrynajt in máj dríms..." pri dvoch promile). Keď sa o to pokúsim je to neskutočne falošné, môj spev by mohli používať ako zbraň na rozháňanie demonštrácii. Nemám absolútne žiadne hudobné vzdelanie, avšak keď niečo niekto zaspieva, alebo zahrá zle - ja to počujem. Keď mám niečo zaspievať ja -  " v hlave" mi to znie správne, ale ani za nič mi z hrdla nevyjdú tie správne tóny. Je to strašne frustrujúce. Jediné čo som schopná ako-tak zaspievať je pesnička z rozhlasovej hry "Pán prsteňov".  


5. Čo ťa dokáže vytočiť?

Keď je niekto spomalený. Keď rozpráva extrémne pomaly a robí všetko rýchlosťou 90 ročného dôchodcu (v prípade, že ním nie je). Keď niekto rozpráva nezreteľne, potichu, alebo mrmle. Skrátka situácia keď vám niekto niečo hovorí - vy ho absolútne nič nepočujete, 500 krát sa spýtate "čo?" a nakoniec to vzdáte a prikývnete aj keď netušíte, čo sa snažil dotyčný povedať. 
Keď niekto smrdí.
Keď niekto obhajuje násilie.
Nespravodlivosť a neprávosť. 
Škatuľkovanie a odsudzovanie určitých skupín obyvateľov. 
Hlúposť a primitivizmus. 
Povzbudzovanie športovcov v televízore škriekaním. (Veď vás nepočujú!!!) A s tým súvisiace komentovanie športových zápasov a la "som 5 sekúnd pred infarktom".

6. Povedz jednu vec, ktorú robíš, keď si nervózna.

Behám po izbe hore-dole. Šťukám s perom. Skrátka nevydržím bez pohnutia sedieť.

7. Na ktorej strane postele spíš?

Predpokladám, že táto otázka pochádza z nejakého amerického prostredia, kde ľudia spávajú na posteliach širokých ako letisko. Moja 90 cm široká posteľ, ale nemá "strany". Takže v strede. 

8. Aký nápoj si objednávaš v reštaurácii/bare?

Zakaždým iný a rada skúšam nové veci. Ak by som však mala generalizovať tak z nealka 100% džús, alebo minerálku a z alkoholických nápojov biele víno, alebo miešané nápoje.

9. Aký bol tvoj prvý plyšák a ako sa volal?

Netuším. A nie som moc na takéto veci. Nejaké doma mám a je mi ľúto ich vyhodiť, ale darovaním plyšáka by ste ma veľmi nepotešili. Je to pre mňa len "lapač prachu". 

10. Aké kozmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?

Vždy sa odličujem. Jenoducho vždy. Bez ohľadu na to aká je nočná hodina, či ako moc som unavená. A odličujem sa poriadne a absolútne dočista. 

11. Akým smerom stojíš v sprche?

Akosi inštinktívne tvárou k dverám. Tak isto si sadám aj v reštaurácii/bare/hocikde. Potrebujem mať prehľad o tom, kto prichádza a v neznámom prostredí vizuálne spojenie s únikovým východom. Tak isto v rade stoličiek si sadám výhradne na kraj a cítim sa nepríjemne pokiaľ nemám tú možnosť. 

12. Vieš niečo zvláštneho so svojim telom? 

Viem si dať nohu za hlavu, nerobí mi žiaden problém a ani nepovažujem za namáhavé postojačky s vystretými nohami sa pohodlne dotknúť celými dlaňami zeme. A viem si "zrolovať" jazyk do tvaru U. Približne polovica ľudí to nedokáže a ja absolútne nechápem prečo. 


13. Ktoré je tvoje naj nezdravé jedlo?

Čokoláda. 

14. Akú frázu najčastejšie používaš?

Asi niečo také nemám...

15. V čom spíš?

Odjakživa v pyžame. (Ktoré mimochodom volám "pyžamo", nie "pyžama"). Bez ponožiek a bez spodného prádla. 


Ak sa vám TAG páčil a zopakujete ho, budem rada ak mi necháte v komentároch odkaz na článok :)

5 komentárov:

  1. dakujem :) no musim sa priznat, ze pri tom stukani s perom som sa nasla...so sedenim v tvarou k dveram ci k priestoru tiez potrebujem mat prehlad a co ma najviac pobavilo to s tym jazykom...a dokazem to tiez :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super tag! Pár věcí máme společných... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super tag! Pár věcí máme společných... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To s tím jazykem prý ovlivňuje nějaký gen (jsme se učili ve škole, tak si na to matně vzpomínám). Někdo ho má a tak to umí a někdo ho nemá a ten se to nikdy nenaučí :) Já ho mám taky. Jinak stejně jako ty nesnáším pomalý lidi :D

    OdpovedaťOdstrániť