Karty

sobota 28. februára 2015

Kúpené omylom

Cieľ bol jasný. Rýchlo vbehnúť do drogérie a kúpiť masku na vlasy, keďže "stará" sa už minula. Času nebolo nazvyš, chcela som však vyskúšať niečo nové.  A tak som rýchlo zhrabla prvú vec, čo mi padla pod ruku. Až doma som zistila, že ono to klasická maska nie je a že na miesto nej som kúpila vlasové maslo Alverde Repair s avokádom a bambuckým maslom. Výrobok má jemnú bylinnú vôňu, typickú pre vlasové výrobky tejto značky. Balenie má objem 200 ml, avšak vydrží naozaj veľmi dlho. 

Alverde Repair Haarbutter Avocado Sheabutter


Nikdy predtým som žiadne vlasové maslo nemala a tak som netušila ako sa používa. Našťastie mi návod prezradil, že dá použiť dvomi spôsobmi:

1. Pred umytím vlasov: Nanesiete na suché vlasy a necháte 10 - 15 minút pôsobiť. Následne umyjete. Ja som nanášala len do spodnej polovice vlasov. Výsledkom boli jemné a na dotyk hebké vlasy. 

2. Po umytí vlasov. Vmasírujte do končekov suchých vlasov a neoplachujte. Priznám sa, že tento spôsob mi nevyhovoval. Maslo má konzistenciu hustého krému (ako klasická modrá Nivea) a tým pádom ostávajú končeky mierne umastené. Na ošetrenie suchých končekov mi viac vyhovujú silikónové olejčeky.

Záver: Výrobok funguje efektívne, avšak si akosi neviem zvyknúť na jeho pravidelné používanie. Mám dojem, že podobnú službu mi spraví aj klasický kondicionér v kombinácii s olejčekom na končeky vlasov. 

Vyskúšali ste už toto, alebo nejaké iné vlasové maslo? Kúpili ste si niekedy nejakú kozmetiku omylom? 

7 komentárov:

  1. Ked som na neho pozerala v regale, tiez som si najskor myslela, ze ide o klasicku masku na vlasy. Kedze vsak nemam suche vlasy, asi by mi nevyhovovalo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ešte som vlasové maslo neskúšala, vyzerá ale zaujímavo. A už pár krát som narýchlo kúpila lak približnej farby a až doma si pozrela aký je to vlastne odtieň.... :))
    Krásny víkend!
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  3. videla som ju v drogérií, rozmýšľala som, že ju vezmem, ale nakoniec som sa rozhodla pre inú :D ešte že ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá veľmi dobre možno sa po nom pozriem :)
    pokiaľ budeš mať zaujem budem veľmi rada ak sa zapojíš do mojej giveawey o dva nahrdelniky a náušničky Giveaway!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vlasove maslo jsem nikdy nemela a nemam moc rada produkty na vlasy, u kterych musim dlouho cekat nez je mohu smyt, proto vetsinou pouzivam jenom sampon a kondicioner a potom bezoplachove pripravky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja veľmi starostlivosť o vlasy nepoužívam, vlasy mám mastné a akékoľvek masky a podobne mi ich len zaťažujú. Nedávno som sa dala presvedčiť a vlasy po umytí vyzerali ešte horšie ako pred ním :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som mala túto masku v tube a nebol to žiaden zázrak, vlasy som po nej síce mala ľahké, ale to je asi práca zloženia, no nejaký efekt na vlasoch či zlepšenie stavu končekov som fakt nepostrehla.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť