Karty

štvrtok 12. marca 2015

Sprchové gély DOVE

Značku Dove považujem za takú drogériovú klasiku, ktorá ma nezvykne sklamať. Milujem vôňu ich modrého telového mlieka a univerzálneho krému a taktiež ich tuhé antiperspiranty. Považujem ich za najúčinnejšie a oceňujem, že majú v ponuke aj neparfumovaný. Preto ma potešilo, že som dostala možnosť otestovať ich nové sprchové gély


Dove Deeply Nourishing - veľmi hustý sprchový gél bielej farby s klasickou Dove-ovskou vôňou, ktorá nepripomína nič konkrétne, avšak ja ju mám naozaj veľmi rada.  Aktuálne má inovované zloženie. Je najobľúbenejším sprchovým gélom na Českom trhu. Je intenzívne vyživujúci a viem si predstaviť, že majiteľky nie úplne suchej kože po ňom ani nebudú musieť použiť telové mlieko. Preto ho považujem za ideálny na používanie počas chladných a sychravých dní.  

Dove Go Fresh Revitalize - tento sprchový gél oranžovej farby má vôňu mandarínky s kvetom Tiaré. Vôňa je svieža, ale zároveň mierne sladká. Vôňu mandarínky tam skutočne cítiť a je pomerne dosť identická vôni skutočných mandarínok. Ide o úplnú novinku. Stále ide o nadpriemerne hustý sprchový gél, avšak je o niečo redší ako Deeply Nourishing. Je vhodný pre tých, čo radi skúšajú nové vône. 




Mimochodom, ja mám práve klasickú Dove-vôňu spomenutú s konkrétnym časom a udalosťou, kedy som produkt s touto parfumáciou používala. Kedykoľvek ju zacítim, okamžite sa v myšlienkach prenesiem k tej dobe a miestu. Máte aj vy nejaký výrobok, či vôňu, ktorá vám vyvoláva konkrétne spomienky? 

2 komentáre:

  1. Zaujal mě spíše sprchový gel, jsem na ty vůně. :D :) A ano, znám to. Mívám to tak obzvlášť u voňavek, že si je po nějaké době spojím s něčím z minulosti. Mám takové asi tři, na chvíli mě přepadne vždy taková melancholická nálada. Ale jen na chvíli, protože ty vůně mám fakt ráda. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sprchové gély od Dove mám rada, práve používam jeden s vôňou pistácií a magnólie a je to asi najkrajšia vôňa, ktorú som v poslednej dobe vyskúšala :)

    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť