Karty

pondelok 18. januára 2016

Hair Clinic

Bežne žiadne doplnky stravy neužívam. Verím, že všetky potrebné živiny je možné nájsť v pestrej strave. Avšak počas jesenného obdobia mi extrémne padali vlasy. Musela som častejšie vysávať nakoľko som mala podlahu v byte viditeľne "zasypanú". Vtedy som dostala ponuku otestovať výživový doplnok Hair Clinic. A povedala som si, že to skúsim. 


Obdržala som balenie 120 želatinových kapsúl a masážnu kefu. Keďže sa odporúča užívať dve denne, balenie vydrží 2 mesiace. Kapsle obsahujú zinok, selén, meď, biotín, olej z pšeničných klíčkov a extrakt zo zlatého prosa. Okrem vlasov majú vyživovať aj nechty. Klinická štúdia z roku 2009 aplikovaná na 41 osobách preukázala 97,5% účinnosť po 12 týždňoch úžívania 2 kapsí denne. Účinnosť sa prejavila znížením vypadávania vlasov. 

Moja skúsenosť:

Užívanie kapslí: Zmiernenie vypadávania vlasov som spozorovala už po prvom týždni užívania. S časom sa tento efekt zvyšoval. Po ukončení užívania sa problém s vypadávaním vlasov nevrátil.  Po niekoľkých týždňoch som spozorovala, že mi začali rásť nové vlasy. Rýchlosť rastu vlasov sa bohužiaľ nezväčšila, čo však ale výrobok ani nesľubuje. Zmeny v kvalite nechtov som nespozorovala žiadne. 

Vibračná kefa: Čakala som vyššiu funcionalitu, avšak prístroj len jemne vibruje. Vibrovanie je na vlasovej pokožke veľmi príjemné. Prístroj však vibruje len pokiaľ držíte stlačené vrchné tlačítko. Oceňujem fakt, že balenie obsahovalo aj batérie. 

Užívate výživové doplnky? Ak áno, aké? 


6 komentárov:

  1. Už kolikrát jsem zkoušela nejrůznější výživové doplňky, ale hrozně na to zapomínám a nikdy jsem u toho dlouho nevydržela. Ale poslední dobou si říkám, že by nebylo od věci zase nějaké vitamíny začít brát :) Na vypadávání vlasů se mi jinak osvědčil chininový šampon od značky Milva :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pripomienka na mobile vie zabudanie vyriesit :D Dakujem za tip, mozno vyskusam :)

      Odstrániť
  2. Kapsule brala aj sestra a chválila si ich, ale tá kefka mi príde úplne zbytočná :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok. Máš veľmi pekný blog, nechcela by si sledovať navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Budu muset vyzkouset, protoze me vypadne snad milion vladu za den :(
    http://andrejkabblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť