Karty

piatok 9. decembra 2011

Indulona night

V aktuálnom čísle časopisu Mamina (december) je ako príloha Indulona night - krém na ruky. Časopis stojí 1,32 €. Samotný krém má cenu vyše troch eur, takže sa to rozhodne oplatí. Dátum spotreby je  (ako už to pri takýchto prílohách býva) len do marca 2012, ale vzhľadom na 75 ml balenie si myslím, že ho dovtedy strihnem spotrebovať.


Krém je na moje prekvapenie tekutej konzistencie, čiže nie je taký ako tie klasické Indulony. Dobre a rýchlo sa vstrebáva a pokožka po ňom ostáva dlho hydratovaná, no nie mastná. Jediné, s čím niesom tak úplne spokojná je jeho vôňa. Nie je nepríjemná, ale pripomína mi niečo medzi čistiacim prostriedkom na WC, osviežovačom vzduchu a pánskym parfumom. Tá vôňa však nie je veľmi výrazná a pomerne rýchlo sa stratí, takže sa to dá prežiť. Dokonca si viem predstaviť, že sa niekomu bude páčiť.

4 komentáre:

  1. To je ten čo si včera spominala, že? :) Ja ho mám tiež, už dlho, myslela som že bude super na noc keď obsahuje AHA kyseliny, ale na moje ruky bohužiaľ hydratačný veľmi nie je, neviem si to vysvetliť, keď ty si s nim spokojná...vôňa mi osobne nevadí, ale viem čo myslíš :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ano, je to presne ten :) ja sama som cakala, ze bude mastnejsi vzhladom k tomu, ze je na noc, ale napriek tomu mi pride dost hydratacny. teda pokial by som mala velmi suche ruky, tak by asi nestacil, ale na bezny stav mojej pokozky ruk je dost dobry.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Povedala by som že mám tiež úplne bežný stav pokožky rúk :D no neviem si to vysvetliť, asi mu dám druhú šancu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skusala som, mne nevyhovoval..navyse, ten "Day" podla mna desne vonia.
    Ak mas chut, zapoj sa do mojej Benefit Giveaway!
    http://viacstylu.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť