Karty

piatok 7. decembra 2012

Prima Visione

alebo riasenka od značky Diego dalla palma. Na otestovanie mi ju zaslali z http://www.parfums.sk. (Kliknite a prečítajte si oficiálny popis) Sľúbili aj rúž a tester make-upu, ale...očividne som tento rok dostatočne neposlúchala, takže prišla len riasenka :D




Riasenka má gumený aplikátor a niekoľko radov "dzindzíkov" pričom jeden z nich je vyšší ako ostatné. Jej objem je 10 ml. Farba je dostatočne čierna, nemusíte sa báť nejakej tmavošedej.

Moje nenalíčené oko

Moje oko nalíčené riasenkou Prima Visione

Musím sa priznať, že ma nejako dva krát neohúrila. Niežeby bola nejaká extra zlá, ale...možno ste na iných blogoch čítali, že zlepuje riasy a je to pravda. Nie je to však chyba riasenkovej tekutiny, ale kefky. Jednotlivé "dzindzíky" sú na nej totiž moc ďaleko od seba a tak nech kefkou kývete ako chcete, oddelený-učesaný vzhľad nedosiahnete. Objem som žiaden nezaznamenala, napriek tomu, že má ísť o objemovú riasenku. Pozitívum - rýchlo schne, neotláča sa, nerobí "mušie nohy"  a pomerne dlho vydrží. Jej cena je 24 € čo je osobne pre mňa na riasenku celkom dosť.


3 komentáre:

  1. každému inak sadla. u mňa nerobí žiadne zlepence, to aj keby som sa snažila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne práveže sadla tiež super! Hlavne som rada, že sa nedrolí :)
    Nezabudni sa zapojiť do mojej predvianočnej Ziaja giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som rada, ze nie som jedina, ktorej nesadla, neviem, skusila som uz aj take, co patria do tejto cenovej relacie, ale tato ma urcite neohurila, skor by som bola nastvana, keby si ju kupim...by som si asi musela nahovorit, ze ozaj funguje, aby som sa trochu upokojila:DD...
    btw. a tien si slubeny nemala?....ja som bola prekvapena, ze mnoho bab dostalo "len" tu riasenku...aky "kluc" k tomu pouzivali...

    OdpovedaťOdstrániť