Karty

pondelok 18. marca 2013

Nové produkty od Bioderma Sébium + súťaž o Ipad

Bioderma prichádza zase raz s novinkami. tento krát ide o produkty s rady Sébium, ktoré sú určné na problematickú a aknóznu pleť. Som na ne naozaj zvedava, pretože moja pleť robí v poslednej dobe neplechu. 

Sébium Global


 - Produkt, ktorý pôsobí priamo na kvalitu
a zloženie kožného mazu a upravuje ho 
ku mazu zdravej pokožky.

 - Pôsobí na všetky príčiny vzniku akné vďaka
unikátnemu spojeniu patentu Fluidactiv®
a Bakuchiol.

 - Upravuje kvalitu kožného mazu a zabraňuje
zhusťovaniu kožného mazu.
Pokožku rozjasní a vyhladí.

- Pôsobí protizápalovo a antibakteriálne 
vďaka obsahu glukonátu zinku a enoxolonu.
Príjemná textúra.

Cena 15,79 EUR

Sébium  AI Korektor




 - Pokožku dlhodobo hydratuje vďaka 
obsahu glycerínu a xylitol.

 - Vďaka patentu Fluidactiv® zabraňuje 
tvorbe vyrážok a uhrov.

- Zamedzuje vzniku zápalových lézií –
Glukonát zinku, soforolipidy, inflamín, 
enoxolón.

- Prekrýva nedokonalosti a zmatňuje 
pleť – Kremičitanový puder, Oxid 
železitý, Dioxid titánu.

- Praktické balenie: zelený kompakt 2 g 
(na prekrytie začervenania) + krém 
30 ml (prirodzene hnedý odtieň 
na dotónovanie pleti).

 Cena 17,90 EUR



 Okrem noviniek nájdete v lekárňach:

Sébium Moussant



500ml za cenu 200ml (13,09€)

A ak si chcete produkty najprv vyskúšať, alebo potrebnujete praktické balenie na cestovanie, či ako darček

Sébium MiniKit


Sebium H20, Sebium AKN, Sebium Peelingovy gel



Ak sa zaregistrujete na tejto stránke, získate testovaciu sadu na vyskúšanie. Taktiež hráte o 111 cien, pričom prvou je iPad! 

4 komentáre:

  1. no ty si rýchla ... ja som si ešte len teraz dočítala mail :) ale teším sa na nové produkty ... vyzerajú to sľubne :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super, moc moc ďakujem za tento príspevok, moja pleť je teraz otrasná, nikdy som nemala vyrážky ani akné a teraz, keď mi ťahá na 22, sa moja pleť zbláznila :( Keďže nemám vôbec žiadne skúsenosti so starostlivosťou o akné, tak neviem, čo používať, tak aspoň vďaka tebe zistím, či by mi vyhovovala táto rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moje nejoblíběnější řada v péči o pleť :) Díky za info, moc se na noviky těším!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to dobre, ďakujem za tip :) Hneď som sa zaregistrovala...

    OdpovedaťOdstrániť