Karty

piatok 14. marca 2014

Aussie Luscious Long

Tí, ktorí čítate môj blog pravidelne viete, že vlasovú značku Aussie milujem a že na ich výrobok "3 minute miracle reconstructor" nedám dopustiť. Dnes vám ale ponúknem svoje skúsenosti s inou radou týchto výrobkov a to konkrétne Luscious long, ktoré sú ako nám nálepka na zadnej strane prezrádza, určené na "vlasy, ktoré sú dosť dlhé, aby svišťali." Takýto štýl vyjadrovania je pre Aussie typický na všetkých výrobkoch a priznám sa, že mi to je celkom sympatické.  


Ako každá rada značky Aussie, aj táto sa skladá z troch výrobkov. Sú nimi šampón, kondicionér a hĺbková maska. Všetky majú pre Aussie typickú silnú žuvačkovú vôňu, ktorá sa šíri z vlasov, aj z balení pomerne intenzívne a dlho. Šampón a kondicionér ma prekvapili svojou farbou. Oni sú totiž na vlasové výrobky veľmi netradične modré. Ale nebojte sa, žiadna šmoulinka sa zo mňa nestala. 

Šampón - jeho účinky sú značne intenzívne. Ak máte veľmi mastné vlasy, alebo ak používate veľa stylingových prípravkov je pre vás ako stvorený. Jeho čistiaca schopnosť je na naozaj veľmi dobrej úrovni. Avšak ak ho ja osobne použijem častejšie ako raz do týždňa, moja pokožka hlavy začne byť vysušená až lupinatá. 

Kondicionér - dobrý kondicionér na bežné používanie po každom umytí vlasov. Vlasy sa po ňom dobre rozčesávajú, sú na dotyk hladké, ale nie zaťažené, ani mastné.

Hĺbková maska - ak máte vlasy suché, poškodené, či bez lesku - toto je pre nich to pravé. Vlasy sú po jeho použití tak nadštandardne hydratované, vyživené a lesklé ako to dokáže len veľmi málo masiek, či kondicionérov. V efektívnosti toho ako táto maska funguje ju zaraďujem na špičku. Tento výrobok má ako jediný z celej rady nie modrú, ale bielu farbu. 


Balenie - šampón aj kondicionér majú "zaklapávací" vrchnák, ktorý ide niekedy trochu ťažšie. Čo však zabezpečí bezpečné uzavretie aj v prípade prenášania.V prípade potreby, sa však dá vrchnák aj klasicky odšrobovať. Hĺbková maska má však iné-netradičné balenie. V jej spodnej časti sa nachádza totiž akási membrána, ktorá je pred prvým použitím zalepená nálepkou. Masku potom dostanete von jednoduchým stlačením fľaštičky. Čo je veľmi výhodné v prípade, že vám tento produkt stojí v kúpeľni. Nemusíte sa mokrými rukami babrať s otváraním, je to jednoduché a rýchle. Avšak problém nastáva ak si chcete tento výrobok prenášať v cestovej taške, či v kufri. Je to totiž takmer nemožné. Ono to síce bežne bez tlaku nevyteká von, avšak nijak tú fľaštičku bezpečne neuzavriete keď nechcete riskovať, aby sa stalo, že vám tá maska pod váhou iných vecí v kufri, či taške vytečie. Tá pôvodná nálepka síce pred otvorením drží bezpečne, ale po odlepení sa už nedá dať späť. 

A čo vy? Používate Aussie výrobky? Aké s nimi máte skúsenosti? 

12 komentárov:

  1. Značka Aussie ma nejako neoslovila...Dávam väčšiu prednosť prírodným olejom..Naopak,značka Aussie mi príde až moc chemická..Presne to s tým šampónom mám aj ja,ibaže u inej značky...Ale tú masku možno skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja souhlasim s tim, ze to obsahuje premiru chemie, ale mozna Aussie nekdy vyzkousim, prece jenom zvedavost vetsinou vyhraje ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Měla jsem tu jejich slavnou masku a prostě mi zase tak skvělá nepřišla.. Takže asi zatím nic dalšího kupovat v plánu nemám..

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ako uz spominaju komentare vyssie, ani mna nejako tato znacka neoslovila...mala som slavny 3 minute miracle a absolutne nic mi to neurobilo.mam vlasy po pas a skor mi pri rozcesavany pomaha dove intense repair :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. existuje kopec iných výrobkov, ktoré ten skutočný miracle aj dokážu ... pre mňa o ničom, ale reklama je dobre zvládnutá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som este nic lepsie na vlasoch nemala. objednavala som si 3 minute miracle zo zahranicia ked este u nas nebol dostupny. ale som zvedava, co je este lepsie? porad :)

      Odstrániť
  6. Vážně mě nezajímá, jakou vlasovou značku používáš. Chci jen vědět, co měl znamenat tvůj komentář pod mým článkem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oznamila si ze koncis s blogom a ja som vyjadrila, zeby som bola rada, keby to tak nebolo

      Odstrániť
  7. Mne chémia v týchto šampónoch nevadí, resp. s prírodnými mám zlé skúsenosti - mám asi "divný vlas - ťažké, rovné, rýchlo mastiace sa" :D Od Aussie som mala Volume šampón a bol parádny, vlasy nadýchané, vydržali mi i tri dni, inak musím umývať obdeň...a momentálne mám kúpený od nich Mega šampón na ktorý sa teším:)

    krasavnutri.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mozem sa spytat ,odkial si objednavas ?? dakujem ti :-)

      Odstrániť
  8. Ja som si kupila asi pred mesiacov Aussie sampon aj kondicioner v USA - kamoska mi hovorila, vraj maju lepsie zlozenie. Okrem toho, ze ma takmer litrovy sampon vysiel asi na 7 eur, som celkom spokojna aj s nim samotnym... neviem, ci je to uplny zazrak, ale urcite som vyskusala aj horsie a drahsie...

    gomistories

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ked tak na to pozerám asi budem musieť vyskúšať značku aussie :D
    Inak pekný článok :)
    Vessyy beauty

    OdpovedaťOdstrániť