Karty

pondelok 20. októbra 2014

Hydrabio Brume

Dnes vám predstavím tohtoročnú novinku od Biodermy, ktorou je Hydrabio Brume. Je to dermálna voda v spreji, ktorá slúži na osvieženie a upokojenie pokožky. Je neparfumovaná, hypoalergénna a nekomedónna (=neupcháva póry). 


Na výber sú dostupné dve balenia. Väčšie 300ml na doma a menšie 50 ml do kabelky, či na cesty. Táto voda má mnohoraké využitie. Môžete ju použiť na osvieženie napríklad pri pobyte vo vykúrených miestnostiach, taktiež po opaľovaní, popáleninách, či po nejakej fyzickej námahe. Výrobca tiež uvádza, že je vhodná na fixáciu make-upu, ale osobne mi na tento účel neprišla veľmi efektívna. Výborne ju však využívam pri odstraňovaní pleťových masiek, Už zaschnutú masku totiž zvlhčí a tak nie je potrebné pleť pri jej odstraňovaní tak drhnúť. Ja ju však absolútne najviac používam na upokojenie pokožky po holení. Perfektne zabráni vzniku začervenania a podráždenia. 

Používate dermálne vody, alebo nie? Ak áno, aké? 

A pre tých, čo trpíte atopickým exémom dávam Vám do pozornosti novú stránku http://atoderm.sk/, kde sa dozviete užitočné informácie a máte taktiež možnosť vyhrať zaujímavé ceny. 

3 komentáre:

  1. Ja som juvyuzivala hlavne v letnych horucavach a teraz velmi nemam potrebu po nej siahnut... Takze asi si pocka na dalsie pouzitie az na rok :) budem musiet pozriet aka je doba spotreby...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ta moja je do maja 2016, takze ak mas rovnaku, tak buduci rok to este stihas :)

      Odstrániť
  2. nevyhľadávam ich, aj keď doma nejaké máme:), proste si neviem zvyknúť na ich pravidelné používanie:)

    OdpovedaťOdstrániť