Karty

utorok 3. marca 2015

7 tipov ako použiť bielu ceruzku

Biela ceruzka by nemala chýbať v žiadnej kozmetickej taštičke. Prečo? Pretože je jedným z mála produktov, ktoré môžete využiť mnohými spôsobmi. Aké to teda sú?

1. Ako klasickú linku



2. Na spodnú vnútornú linku.  Rozžiari pohľad, opticky zväčší oči a vizuálne potlačí začervenané, či unavené oči.


3. Do vnútorného kútika oka

 

4. Ako očný tieň


5. Ako podkladovú bázu pod očný tieň. Plánujete nejaké výrazné líčenie a chcete, aby farby líčenia doslova svietili? Namiesto klasickej bázy použite bielu ceruzku. 


6. Ako doplnok čiernej linky. 


7. Namiesto rozjasňovača.  Stred nosa, oblasť nad hornou perou, pod obočím, či nad lícnymi kosťami môžete zvýrazniť práve bielou ceruzkou














Používate bielu ceruzku? Ak áno, akým spôsobom? A aká značka bielej ceruzky sa vám najlepšie osvedčila? 

17 komentárov:

  1. Bielu ceruzku zvyčajne používam ako spodnú linku na zväčšenie očí.. ani som netušila, na čo všetko sa dá použiť :) Krásny článok.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bílou tužku nemám, ale jak tak čtu tvůj článek, rozhodně si při příští návštěvě drogerii nějakou pořídím! :-) Nejvíce mě zaujala jako spodní linka, optické zvětšení očí se mi vždycky hodí :-) A do vnitřního koutku oka používám bílý stín :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite to vyskusaj, z vlastnej skusenosti viem, ze to funguje :)

      Odstrániť
  3. vydarený článok, ja síce doma jednu bielu mám, ale spoľahlivo na ňu zabúdam....mám ju zo Sephory:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To jsou skvělé tipy, určitě využiji. Většinou používám bílou tužku právě na zesvětlení vnitřních koutků oka nebo jako spodní linky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. všetky tieto body som vyskúšala:) ale najradšej na spodnu linku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bielu ceruzku nemám a ani nepoužívam, ale obrázok spodnej linky ma celkom presvedčil aby som si kúpila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nemám zatiaľ bielu ceruzku ale mala by som si ju zaobstarat :)
    PS: follow for follow ?
    už ta sledujem :)
    SSLEK

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja namiesto bielej ceruzky používam v odtieni nude (z Oriflame), vyzerá to potom prirodzenejšie, hlavne na vnútornej línii oka, kde ju používam skoro každý deň :) Často mám aj červené oči, takže na toto mi tiež pomáha. A klasika NYX Jumbo Pencil v odtieni Milk je pod farebné tiene skutočne úplný zázrak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá to úchvatně, ale stejně bych si v tom já připadala jako blb, nevím proč :D na ostatních se mi to líbí, ale jakmile mám něco takového na sobě,nejde to ke mně

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak kazdemu sa hodi nieco ine. ale mozno je to len nezvyk :)

      Odstrániť