Karty

štvrtok 30. júla 2015

Photoderm MAX Aquafluid

Dnes vám predstavím tohtoročnú novinku od Biodermy, ktorou je suchý krém Photoderm MAX Aquafluid.


Je dostupný v troch verziách. Buď ako klasický krém, alebo tónovaný - v svetlejšej aj tmavšej variante. Tento produkt testujem od začiatku leta a musím vám povedať, že som naozaj veľmi spokojná. Tu sú dôvody prečo:

 - opaľovacie krémy zvyknú byť veľmi mastné a ťažké. Až tak, že ma to niekedy odrádzalo od použitia. Ale nie v tomto prípade. Po nanesení a vstrebaní ostáva po ňom pokožka skutočne suchá. Naozaj sa netreba báť, žeby ste sa po jeho použití v horúcom počasí cítili nepríjemne. Žiadne nadmerné potenie nehrozí.

 - funguje PERFEKTNE. Mám veľmi svetlú pleť, ktorá zvykla aj po použití opaľovacieho krému následkom slnečného žiarenia reagovať začervenaním. V tomto prípade však nič také nenastalo. Aj keď som trávila (presne ako sa nemá) celý deň na pražiacom slnku, mojej pokožke to nijak neublížilo. Tento krém ju dokonale ochránil pred slnečnými lúčmi. Nenastalo ani len mierne začervenanie, ani nepríjemné pnutie. Pričom som sa natrela dva krát. Približne pol hodinu pred tým ako som vyšla na slnko a zhruba v polovici dňa.

- veľmi dobre sa roztiera 


Tónované verzie poskytujú ľahké krytie. A svetlejšia z nich je skutočne svetlý odtieň, aký vyhovuje veľmi bledej pokožke.

A čo "zachraňuje kožu" toto leto vám? 

1 komentár:

  1. Ten světlě tónovaný krém nevypadá vůbec špatně :-) Já na pleť v létě používám akorát krém a make-up s SPF a když jsem nenamalovaná třeba u vody,tak si na obličej dávám stejný opalovací krém jako na zbytek těla :-)

    OdpovedaťOdstrániť